Saturday 29 April 2017

عکس/وقتی جهانگیری دانشگاه بود، قالیباف کجا بود؟

اسحاق جهانگیری در مناظره روز گذشته اظهار داشت که در بهترین دانشگاه ها درس می خوانده و این سوال را مطرح کرد که قالیباف در آن زمان کجا بود. پاسخ یکی از کاربران توییتر به این سوال:



عکس/ سرباز مفقود شده در حادثه تروریستی میرجاوه

تصویر سعید براتی سرباز وظیفه ای که در حادثه میرجاوه مفقود شد.

Friday 28 April 2017

لحظه انفجار وحشتناک وانت نیسان هنگام سوختگیری ! + فیلم

در این ویدئو لحظه انفجار یک وانت نیسان را در هنگام سوختگیری در ایستگاه سی‌ان‌جی مشاهده می کنید.


این حادثه در ایستگاه سی ان جی واقع در شهر ساوه رخ داده است. خوشبختانه این انفجار هیچگونه تلفات جانی نداشته است. 

تصاویر لب گرفتن و عشق بازی دختر و پسر ها در اصفهان

این تصاویر در اماکن عمومی و تاریخی اصفهان گرفته شده است










Wednesday 26 April 2017

عکسی دیده نشده از اسطوره فوتبال در مکه

عکسی ار علی دایی در مکه

وقتی بازیگر زن مشهور و پرطرفدار شکلک درمی آورد+ عکس

عکس متفاوتی که از بهنوش بختیاری منتشر شده است.

Wednesday 19 April 2017

زوج سوپر مدل ایرانی , الناز گلرخ و حمید فدایی (تصاویر)

الناز گلرخ و حمید فدایی
الناز گلرخ با توجه به چهره ی زیبا و جذابش از چهره های معروف اینستاگرام است و 745هزار نفر فالوور دارد  .او  و حمید فدایی که گفته میشود نامزد وی میباشد برای ادامه فعالیت مدلینگ خود  از ایران خارج شدند . حمید فدایی نیز همانند الناز  در زمینه مدلینگ فعالیت میکند.













ژست های عجیب خانم خلبان سوئدی/تصاویر

ماریا پترسون که خلبان هواپیمای مسافری است بدلیل رفتارهای متفاوتی که تصاویر آن را در اینستاگرام خود منتشر می کند، بیش از ۲۰۰۰۰۰ فالوئر دارد.



Monday 17 April 2017

لیلی قلیچی , مدل معروف ایرانی با بیکی (7 عکس)

لیلی قلیچی ساکن امریکا می باشد








تصاویر عجیب از داخل کارخانه داروگر!


Sunday 16 April 2017

هشدار؛ این دارو کبد و کلیه شما را از کار می‌اندازد

مصرف خودسرانه دارو ممکن است آسیب‌های بزرگی به بدن وارد کند که در اینجا یکی از شایع‌ترین این داروها تشریح شده است. 
بسیاری از دارو‌ها به خصوص در صورت مصرف خودسرانه می‌توانند آسیب‌های بزرگی به سلامتی بدن وارد کنند، یکی از این دارو‌ها استامینوفن است که موجب از بین بردن کبد در بدن می‌شود.
به منظور بررسی نتایج مضرات این مسکن، مطالعه‌ای بر روی ۱۴۰ نفر شامل ۲ گروه انجام شد که به گروه اول «دارونما» و گروه دیگر «استامینوفن» داده شد.
 
نتایج این مطالعه خطرناک بودن استامینوفن را تایید می کرد و 40 درصد افرادی که تنها چند روز استامینوفن مصرف کرده بودند، کبد و کلیه‌شان آسیب دیده بود و از این رو بسیاری از متخصصان، مضرات این داروی مسکن را بیش از فواید آن دانسته و از تجویز آن تا حد ممکن اجتناب می کنند.
 
این عوارض فقط به استامینوفن محدود نشده و مصرف خودسرانه و مداوم برخی از قرص‌های مسکن نیز می‌تواند سلامتی کبد شما را تهدید کرده و کلیه ها را از کار بیاندازد.
 
عوارض داروهای مسکن مانند استامینوفن و هشدار متخصصان به این معنی است که تا حد امکان در هنگام دردهای معمولی از مصرف مسکن ها خودداری کرده و از جایگزین های طبیعی مانند چای‌های گیاهی به عنوان ضد درد و تسکین بخش استفاده و فقط در مواقع اضطراری، مسکن های شیمیایی مصرف کنید، 
 
علاوه بر این بسیاری از مسکن ها اعتیادآور بوده و بدن با مصرف مداوم، پس از مدتی نسبت به این داروها مقاوم شده و این داروها دیگر تاثیری در تسکین درد ندارند.
 
منبع: FHFN
 

مهمانداران زیبای زن روسی معرفی شدند+ تصاویر

مهمانداران هر کشوری با تیپ خاص و یونیفرم مخصوص خودشان انجام وظیفه میکنند و بستگی به پوشش آنها بستگی به شرایط فرهنگی آن کشور دارد.


هر کشور بسته به اعتقاد خودش پوشش این مهمانداران را انتخاب میکنند و بر اساس آداب و اصولی فرهنگی باید پوشش خود را انتخاب کنند. در روسیه کنکوری به نام زیباترین مهماندار وجود دارد که همه ساله برگزار میشود و در آن نحوه پوشش مناسب طبق شرایط فرهنگی روس به آنها آموزش داده میشود.



از تعداد زیاد مهماندارانی که در این کنکور شرکت کردند افراد معدودی به فینال رسیدند که شرایط لازم یک مهماندار را داشتند. در فینال کنکور «زیباترین مهماندار روسیه» در مسکو تعدادی از این دختران مهماندار انتخاب و معرفی شدند و به آنها جوایز نفیسی داده میشود.



این مسابقه ۱۵۰۰ مهماندار شرکت کننده داشت که تعدادی از این مهمانداران انتخاب شدند و به عنوان زیباترین مهمانداران روسیه معرفی شدند.

تصاویر منتخبین مسابقه زیباترین مهمانداران روسیه را در ادامه میبینید.







Saturday 15 April 2017

عکسهایی از امبر لبون مدل بریتانیایی ایرانی الاصل

بدون متن






عمل زشت دختر آرایشگر تهرانی! / بهاره وقتی با پسران پولدار آشنا می‌شد خودش را ..! + عکس

طعمه‌هاي اين دختر جوان از طريق شبكه‌هاي مجازي که با وي آشنا می شدند بودند!
بهاره وقتی با پسران پولدار آشنا می‌شد خودش را دختر یک تاجر معرفی ‌می‌کرد تا بتواند نقشه‌ای را که در سر‌داشت عملی کند.
نقشه او سركيسه كردن خواستگارهاي پولدارش بود و توانست در مدت كوتاهي 600 ميليون تومان به جيب بزند اما اين كلاهبرداري‌ها چطور رقم مي‌خورد؟

طعمه‌هاي اين دختر جوان يا از طريق شبكه‌هاي مجازي با وي آشنا شده بودند يا در خيابان. يكي از آنها مهندس پولداري است كه هنگام طرح شكايت به افسر پليس گفت: چند شب قبل از محل كارم خارج شدم تا به خانه‌ام حوالي شمال پايتخت بروم. در بين راه دختر جواني را كنار خيابان ديدم كه برايم دست تكان داد.

چون باران مي‌باريد دلم‌به حالش سوخت و تصميم گرفتم او را به خانه‌اش برسانم. او سوار شد و دربين راه سر صحبت را بازكرد. مي‌گفت يك آرايشگر حرفه‌اي و بين‌المللي است كه گاهي براي انجام كار به دوبي مي‌رود. بهاره مدعي بود كه دوره‌هايش را در اروپا گذرانده است و در لابه لاي حرف‌هايش مدام از پدرش مي‌گفت كه تاجري ثروتمند است و هميشه هواي او را داشته. بهاره آن شب مقابل ساختماني مجلل پياده شد و گفت كه آنجا زندگي مي‌كند.

از آن روز آشنايي من و بهاره شكل گرفت و مدتي بعد با او پيشنهاد ازدواج دادم. بهاره مدعي شد كه براي انجام پروژه كاري بايد به دوبي برود و پس از بازگشت حتما تاريخ نامزدي را مشخص مي‌كند. او به اين بهانه از خواستگاري و ازدواج طفره رفت اما من واقعا دلم مي‌خواست كه خانواده‌اش را ببينم و با آنها صحبت كنم.حتي چندين بار هم مي‌خواستم به ديدن پدرش بروم و از او خواستم آدرس محل كار پدرش را در اختيارم قرار دهد اما باز هم بهانه آورد.


پسرجوان ادامه داد: چند روز پيش بهاره به بهانه اينكه مي‌خواهد آرايشگاه مدرني در شمال پايتخت تاسيس كند از من خواست تا به‌عنوان همسر آينده‌اش سرمايه‌اي در اختيار وي قرار دهم تا هم به سود حاصل از اين سرمايه‌گذاري برسم و هم خودم را به پدرش اثبات كنم. من كه تصور مي‌كردم پيشنهاد خوبي است حدود 100ميليون تومان به حسابش واريز كردم و از آن روز به بعد بهاره به طرز عجيبي ناپديد شد. خط موبايلش را واگذار كرده بود و وقتي به خانه او رفتم متوجه شدم كه آنجا متعلق به شخص ديگري است و تمام مدت بهاره مرا فريب داده بود.

دستگيري دختر فريبكار
با شكايت مهندس جوان تحقيقات براي دستگيري دختركلاهبردار شروع شد. اما هنوز ردي از وي به‌دست نيامده بود كه 2شكايت مشابه ديگر هم پيش روي تيم تحقيق قرار گرفت. 2شاكي ديگر نيز 2پسر پولدار بودند كه در دام دختر جوان گرفتار شده و به تصور شراكت در راه‌اندازي آرايشگاه مدرن مبلغ هنگفتي به اين دختر پرداخت كرده بودند.

با سرنخ‌هايي كه شاكيان در اختيار پليس قرار دادند در نهايت اين دختر 25ساله به دام افتاد. هرچند بهاره در بازجويي‌هاي نخست خود را بي‌گناه مي‌دانست اما وقتي با 3خواستگارش روبه‌رو شد چاره‌اي جز اقرار به كلاهبرداري نديد. اين دختر جوان مدتي قبل براي تحقيق به شعبه چهارم دادسراي ناحيه 2تهران منتقل شد و در بازجويي‌ها گفت: پدرم تاجر نيست و همه اين حرف‌ها را به دروغ مطرح كردم تا اعتماد خواستگاران پولدارم را جلب كنم.

ما وضع مالي خوبي نداشتيم و از نوجواني مجبور شدم در آرايشگاه كار كنم تا خرج خودم را تأمين كنم. هميشه در روياهايم اين بود كه روزي يك آرايشگاه مدرن تاسيس كنم و پولدار شوم اما سرمايه‌اي نداشتم. براي همين تصميم گرفتم با پسران پولدار طرح دوستي بريزم و آنها را سركيسه كنم. وي ادامه داد: وقتي طعمه هايم اصرار به ازدواج و آمدن به خواستگاري مي‌كردند مجبور مي‌شدم از دستشان فرار كنم چون اگر متوجه مي‌شدند در اين مدت همه حرف‌هايم دروغ بوده و سرشان را كلاه گذاشته‌ام برايم گران تمام مي‌شد. به گزارش همشهري، اين دختر جوان پس از اقرار به كلاهبرداري 600ميليوني با قرار قانوني روانه زندان شد.

Friday 14 April 2017

عکس های جدید برهنه شدن گلشیفته فراهانی مقابل دوربین

بدون متن