Tuesday 28 February 2017

غافلگیری بازیگر زن توسط همسرش در برنامه زنده تلویزیونی! (عکس)

بدون متن


خوشرنگ و زيباترين چشم دنيا كه تغيير رنگ ميدهد (عكس)

خوشرنگ ترين چشم دنيا را دختري سياه پوست داراست كه در گرماو سرما آبي ،طوسي مي شود ،رنگ چشمان او در گينس ثبت شده است.

Monday 27 February 2017

خوشپوش ترین های مراسم اسکار (عکس)

Anousheh Ansari
American-Iranian businesswoman, accepted the award for “The Salesman”

Emma Stone
In Givenchy 


Emma and her gilded, vintage-inspired Givenchy haute couture number
TARAJI P. HENSON
In Alberta Ferretti


This Alberta Ferretti dress is killer!
NAOMIE HARRIS
In Calvin Klein


For the Oscars red carpet, this is definitely an unexpected choice.
HAILEE STEINFELD
In Ralph & Russo


Hailee Steinfeld looks jaw-dropping beautiful on the red carpet.
BRIE LARSON

Va-va-voom! Brie's looking mighty sultry in this voluminous, shapely dress. It might just be the sexiest we've seen her!.
EMMA ROBERTS
In Armani Privé


Emma's a vision in this vintage Armani Privé beaded, two-toned number.
NICOLE KIDMAN
In Armani Privé


Nicole's patterned Armani Privé naked dress is perfect, as always.
 
 KARLIE KLOSS
In Stella McCartney
The supermodel's ethereal Stella McCartney dress is perfect.
HALLE BERRY
In Versace

Halle is exceptional as always.
 

ادعای پرس تی وی: افشای روسپیگری‌در ارتش اسرائیل + عکس

Women in the Israeli Defense Forces are female soldiers who serve in the Israel Defense Forces. Israel is the only country in the world with a mandatory military service requirement for women














Saturday 25 February 2017

تیپ خفن جی جی حدید مدلینگ زن آمریکایی (عکس)

تیپ خفن جی جی حدید مدلینگ زن آمریکایی را می بینید. جی جی حدید دختر بسیار زیبای فلسطینی است که تنها 21 سال دارد و توانسته یک سوپر مدل در آمریکا بشود. این مدل زیبا که کار مدلینگ را از مادرش به یادگار دارد، هم اکنون تمام توجه ها را به سمت خودش جلب کرده است. در زیر عکسی با لباسی بسیار زیبا از او خواهیم دید:

جی‌جی حدید (به انگلیسی: Gigi Hadid) (زاده ۲۳ آوریل ۱۹۹۵) مدل آمریکایی است. پدر او محمد حدید فلسطینی و مادر او یولاندا حدید مدل سابق است.
او یک خواهر به نام بلا حدید و یک برادر بنام انوارحدید نیز دارد. جی جی هم اکنون با زین مالک رابطه دارد و در موزیک ویدئو PILLOWTALK از زین حضور یافت.

عکس لو رفته مارال فرجاد در آغوش پدرش

جلیل فرجاد یکی بازیگران پیشکسوت در عرصه سینما و تلویزیون ایران می باشد ایشان یکی از قدیمی ترین بازیگران در سریال های ایرانی است  جلیل فرجاد دو دختر به نام های مارال و مونا فرجاد دارد اصلیت جلیل فرجاد آذری می باشد و در شهرستان مرند به دنیا آمده است ایشان در عرصه بازیگری یکی از بهترین بازیگران هستند و دختران ایشان نیز بازیگران مطرح در سینما می باشند


Friday 24 February 2017

مانتو و شلوار خاص و متفاوت سحر قریشی + عکس

عکس جدیدی که از سحر قریشی کنتشر شده است.

خوشگذرانی خانم و آقای بازیگر در آنکارا (عکس)

مجید صالحی، سام درخشانی و همسرش و شهرزاد کمال زاده در آنکارا

Thursday 23 February 2017

ژست خانم سوپر استار بالا سر کیک 29سالگی اش (عکس)

بدون متن


اینجا محل تفریحات و خوش گذرانی های لوکس و گران تهرانی هاست (عکس)

بدون متن








Saturday 18 February 2017

كارمند زن بي حجاب در هواپيمايي ماهان+عكس

حضور يك خانم غرفه دار بي حجاب در غرفه هواپيمايي ماهان در نمايشگاه بين المللي در دهلي نو
اين عكس را كانال رسمي هواپيمايي ماهان در تلگرام منتشر كرده است.

نوه داری ترامپ در کاخ سفید (+عکس)

این روزها فرزندان ایوانکا ترامپ دختر بزرگ ترامپ در کاخ سفید جولان می دهند. آنها حتی در اتاق کار پدر بزرگ تردد کرده و با او در محوطه چمن کاخ سفید سوار بر هلی کوپتر می شوند.
در تصویر زیر نوه 3 ساله دونالد ترامپ رییس جمهور جدید آمریکا در اتاق کار پدربزرگش در کاخ سفید در حال شیطنت است.

" جوزف کوشنر" 3 ساله که فرزند " جرد کوشنر " داماد و "ایوانکا ترامپ" دختر بزرگ دونالد ترامپ است، این روزها به همراه مادر و پدرش در کاخ سفید مستقر شده است.
در تصویر زیر او صورت خود را به شیشه پنجره اتاق کار پدربزرگش چسبانده در حالی که تصویر پدربزرگ او نیز در پشت سرش دیده می شود. نوه های ترامپ منتظرند تا با هلی کوپتر مخصوص به همراه پدربزرگ از کاخ سفید به محلی دیگر عزیمت کنند.



در تصویر زیر ترامپ در حال مشایعت دو نوه خود " جوزف " و "آرابلا "  - که هر دو فرزندان ایوانکا هستند - جهت سوار شدن به هلی کوپتر، در محوطه چمن کاخ سفید است.
در هفته های گذشته انتصاب پدر و مادر این دو کودک خردسال به عنوان مشاوران ارشد کاخ سفید جنجال هایی به همراه داشته است.

Friday 17 February 2017

شش فایده علمی سر رفتن حوصله

“حوصله‌ام سر رفته! ” هیچ‌وقت در صدای یک کودک به اندازه‌ی وقتی که این واژه‌ها را می‌گوید چنین ناراحتی و رنجشی را نمی‌شنوید.
سر رفتن حوصله همیشه هم بد نیست. وقتی کودک بودیم، فکر این‌که حوصله‌مان سر برود هم تحمل‌ناپذیر بود. اما حالا، به عنوان بزرگ‌سال، آن‌قدر چیزهای زیادی در زندگی‌مان جریان دارد که بی‌حوصلگی دیگر جز گزینه‌های ممکن نیست – چیزهای زیادی که حواس‌مان را پرت می‌کنند، مسئولیت‌ها، و فناوری که با لمس انگشت سرگرم‌مان می‌کند-.
متاسفانه، پژوهش‌ها نشان می‌دهند سر نرفتن حوصله باعث می‌شود ما بزرگ‌ترها چیزهای زیادی را از دست بدهیم.
در این نوشتار می‌خوانیم چرا ایده‌ی خوبی است که از فعالیت‌های همیشگی دور شویم و مدتی حوصله‌مان سر برود:
۱. می‌تواند شما را خلاق‌تر کند.
پژوهشگران معتقد هستند سر رفتن حوصله می‌تواند به بعضی از بدیع‌ترین فکرهای ما بینجامد.
در طول پژوهشی که توسط یک روان‌شناس انگلیسی به نام سندی من انجام شد، پژوهشگران به شرکت‌کنندگان وظایف کسل‌کننده‌ی مختلفی دادند تا کامل کنند و سپس از آنها خواستند از تفکر خلاقانه‌شان استفاده کنند. شرکت‌کنندگانی که کسل‌کننده‌ترین وظایف را داشتند- خواندن لیست تماس‌های تلفن- جالب‌ترین استفاده‌ها را برای فنجان‌های پلاستیکی ابداع کردند، که این آزمون استاندارد تفکر واگرا است.
مَن می‌گوید این بی‌حوصلگی، ذهن آدم‌ها را به پرسه زدن تشویق می‌کند، و آنها را به روش‌های بیش‌تری برای تفکر خلاقانه و تداعی‌گرا سوق می‌دهد.
۲. اجازه می‌دهد وقتی چیزی برای‌تان مناسب نیست، متوجه شوید.
یک پژوهشگر و استاد فلسفه به نام آندریاس الپیدرو، در مجله‌ی روان‌شناسی مقاله‌ای دارد که مرجع بسیاری از پژوهش‌ها است. او در این مقاله توضیح می‌دهد، سر رفتن حوصله”مانند یک حالت تنظیم‌کننده عمل می‌کند که یک فرد را هم‌سو با پروژه‌های‌اش نگه‌می‌دارد.”
او می‌نوسد”اگر فردی حوصله‌اش سر نرود، در تله‌ی اوضاع و احوال نارضایت‌بخش گیر می‌کند، و تجربه‌هایی را از دست می‌دهد که از نظر هیجانی، شناختی، و اجتماعی مفید هستند. بی‌حوصلگی هم یک نشانه‌ی هشداردهنده است که کاری را که می‌خواهیم، انجام نمی‌دهیم، و هم یک ‘فشار’ است که به ما انگیزه می‌دهد اهداف و پروژه‌های‌مان را تغییر دهیم.”
۳. باعث می‌شود بیش‌تر هدف‌گرا باشید.
پژوهشگران اروپایی و امریکایی دریافته‌اند وقتی ذهن آدم‌ها پرسه می‌زند و به آن‌چه اطراف‌شان در جریان است فکر نمی‌کنند، بیش‌تر احتمال دارد به آینده فکر کنند.
آدم‌ها اغلب اوقات هنگام خیال‌بافی در فرآیندی به نام "طرح‌ریزی زندگی‌نامه” اهداف آینده‌شان را طرح‌ریزی و پیش‌بینی می‌کنند.
۴. می‌تواند کمک کند بهره‌ورتر باشید.
پژوهشگران در دانشگاه برایلان اخیرا کشف کردند خیال‌بافی روی انجام وظایف تاثیر مثبتی دارد.
پژوهشگران قسمتی از مغز را که هم مسئول "کنترل فکر” و هم مسئول "آزادسازی فکر” است تحریک کردند و از این طریق رفتار پرسه‌ی ذهن را افزایش دادند. این پژوهشگران پی‌بردند خیال‌بافی نه‌تنها به توانایی موفقیت فرد در یک وظیفه‌ی معین آسیبی نمی‌رساند، بلکه به آن کمک می‌کند.
۵. از شما آدم بهتری می‌سازد.
پژوهشگران در ایرلند معتقد هستند سر رفتن حوصله می‌تواند باعث شود کارهای نوع‌دوستانه انجام دهیم.
آن‌ها در پژوهش‌های‌شان پی‌بردند ما زمانی حوصله‌مان سر می‌رود که نمی‌توانیم معنی فعالیت‌ها و شرایط‌مان را درک کنیم. این پژوهشگران می‌گویند سر رفتن حوصله ما را برمی‌انگیزد تا برای بازتعریف مفهوم وجودمان جای دیگری را جست‌وجو کنیم.
این پژوهشگران پی‌بردند بی‌حوصلگی باعث می‌شود بیش‌تر احتمال داشته‌باشد آدم‌ها در رفتارهای جامعه‌دوستانه مثل کمک به خیریه و اهدای خون شرکت کنند تا حس مفهوم وجودشان را بازتعریف کنند.

۶. می‌تواند برای شادی‌مان ضروری باشد.
هرچند فیلسوف ارجمند برتراند راسل حدود ۹۰ سال قبل به ضروریات یک زندگی شاد فکر کرده‌بود، اما مشاهدات او درباره‌ی میزان ظرفیت ما برای بی‌حوصلگی، امروز هم مانند هر زمان دیگری صحیح به نظر می‌رسد:
"زندگی پر از هیجان زندگی‌ای طاقت‌فرسا است، که در آن همیشه محرک‌های قوی‌تری لازم است تا هیجانی را که تصور می‌شود بخش ضروری لذت است، فراهم کند.
"فردی که به هیجان خیلی زیاد عادت دارد مثل فردی است که ولعی سیری‌ناپذیر به فلفل دارد، کسی که در نهایت نمی‌تواند حتی تندی مقدار فلفلی را حس کند که باعث خفگی هر فرد دیگری می‌شود. عنصر بی‌حوصلگی بخش جدایی ناپذیر خودداری از هیجان خیلی زیاد است، و هیجان بیش از حد نه‌تنها سلامت‌تان را تضعیف می‌کند، بلکه ذائقه‌تان را از هر نوع لذت دل‌زده می‌کند، باعث می‌شود غلغلک جای رضایتمندی عمیق درونی را، باهوشی جای عقل را، و شگفتی‌های زننده جای زیبایی را بگیرد.
"من نمی‌خواهم اعتراض به هیجان را به حد افراط برسانم. میزان مشخصی از آن ضرری ندارد و لازم است، اما مانند هر چیز دیگری، موضوع کمیت است. ممکن است هیجان خیلی کم باعث ایجاد ولع سیری‌ناپذیر شود، هیجان بیش از حد باعث فرسودگی خواهد‌شد. از این رو میزان مشخصی بی‌حوصلگی پایدار برای یک زندگی شاد ضروری است، و یکی از چیزهایی است که باید به جوانان آموزش داده شود.”

تصاویری از اتاق کنترل دوربین های امنیتی مسجد الحرام

تصاویری از اتاق کنترل دوربین های امنیتی مسجد الحرام را در ادامه مشاهده می کنید. این مرکز کنترل برای امنیت بیشتر حجاج در نظر گرفته شده است و تعداد 5000 دوربین مدار بسته و صد هزار نیروی امنیتی بسیج شده اند.





وقتی دختر ترامپ بر صندلی کاخ‌ سفید تکیه می‌زند (عکس)

تصویری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد دختر دونالد ترامپ در اتاق کار رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید نشسته است. 
عکسی که در فضای مجازی منتشر شده مربوط به دیدار اخیر «جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا از کاخ سفید است اما نکته قابل توجه نشستن «ایوانکا ترامپ» روی صندلی مخصوص رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید است.
رسانه‌های آمریکا پیش از این درباره نقش پر رنگ ایوانکا در کاخ سفید گمانه زنی می‌کردند و برخی نیز اعلام کردند وی و همسرش در کاخ سفید اتاق کار خواهند داشت.



این افراد در یک قدمی سکته قلبی اند !

دکتر احمدی تفتی متخصص و جراح قلب گفت: آمارها نشان دهنده‌ی این هستند که سن بروز سکته قلبی نسبت به گذشته رو به کاهش است و امروزه سن بروز آن در سنین ۳۰ تا ۴۰ سالگی مشاهده می‌شود، این در حالی است که در گذشته این مشکل بیش‌تر در سنین ۶۰ سال به بالا رخ می‌داد.
علل وقوع سکته ی قلبی

وی ادامه داد: علت های شناخته شده به ۲ گروه فرعی و اصلی تقسیم می‌شوند.

علل اصلی سکته‌ی قلبی عبارتند از : کم تحرکی، نشانگان متابولیک، اضافه وزن و چاقی، اختلالات لیپیدها مثل افزایش کلسترول و تری‌گلیسیرید‌ها، HDL پائین، استرس،‌تنش‌های شغلی و عصبانیت، جنسیت و در آقایان شایع‌تر است، اختلال‌های التهابی در بدن، افرایش عواملی مثل فیبرینوژن و بیماری‌های مادر زادی قلبی، این موارد تشکیل پلاک‌ (مواد چربی) را سریعتر می‌کنند و بروز سکته‌ی قلبی را نیز جلوتر می اندازد.

عوامل فرعی نیز عبارتند از : آلودگی هوا در شهرهای بزرگ، مصرف بیش از حد تنقلات و نوشابه، فست‌فود و غذاهایی که کیفیت پائین و کالری و چربی بالا دارند.
رسوب چربی، متهم سکته‌ی قلبی

سکته‌ی قلبی ارتباط مستقیمی با تشکیل پلاک‌های آترواسکلروتیک‌ عروق کرونر دارد.

روند تشکیل پلاک ها بطور طبیعی از ۲۰ تا ۳۰ سالگی آغاز می‌شود، ولی عوامل ذکر شده در طول زندگی به این روند سرعت می‌بخشند. سکته‌ی قلبی زمانی رخ می‌دهد که در یکی از رگ‌های خونرسان به قلب که کرونر نامیده می‌شود، پلاک تشکیل شود و باعث ایجاد تنگی شود هر گاه پلاک دچار آسیب یا پارگی شود، باعث ایجاد لخته شده و خون رسانی به عضله‌ی قلب انجام نمی‌شود.
قلب به خون و تعذیه مناسب نیاز دارد

قلب برای خون‌رسانی و پمپاژ، به خون و تغذیه ی مناسب نیاز دارد و نرسیدن خون و اکسیژن کافی، باعث نکروز (مردن) سلول های عضله‌قلبی می‌شود، در نتیجه آن قسمت از بافت مرده دیگر توان عملکرد نخواهد داشت. همین ناتوانی باعث نارسایی قلبی، اختلال ریتم قلب، افت کارکرد قلبی، ایست قلبی و در نهایت مرگ می‌گردد.
نشانه‌های سکته‌ی قلبی

وی بیان کرد: شاخص‌ترین علامت، درد شدید قلبی است که از پشت استخوان جناغ شروع می‌گردد و با فشار بر روی قفسه‌ی سینه و گاهی نیز تنگی نفس همراه است،

و این امر به گونه‌ای است که در بیمار نگرانی ایجاد می‌کند، اما سکته‌ها همیشه علامت دار نمی‌باشند، برای مثال :افراد مسن، دیابتی و مصرف کنندگان مواد مخدر ممکن است که هیچ درد و علامتی نداشته باشند و متوجه سکته قلبی نیز نگردند شدت سکته‌ی قلبی و عارضه‌ بر جای گذاشته، به وسعت درگیری عروقی بستگی دارد.
بیماری‌های مادر زادی قلبی

دکتر احمدی تفتی در رابطه با بیماری‌های مادر زادی قلبی گفت: در جوانان یکسری از بیماری‌های مادر زادی قلبی وجود دارد که تشخیص داده نشده و این افراد به فعالیت روزانه خود می‌پردازند.برخی از اختلافات مادر زادی در رگ‌های قلب وجود دارد که در هنگام فعالیت دچار مشکل و ایست قلبی می‌شوند. برخی دیگر نیز عضلات قلبشان دچار اختلال می شود و دچار مرگ می‌گردند، این مشکل در ورزشکاران شایع‌تر است.
هشدار به افرادی که در خانواده آن‌ها سابقه‌ی مرگ ناگهانی وجود دارد

دکتر احمدی تفتی در این خصوص گفت: یکسری افراد که در خانواده خود سابقه‌ی مرگ ناگهانی دارند،‌این افراد باید در خانواده بچه‌ها، خواهر ها و برادرهای خود پیگیری کنند، همچنین افرادی که ورزش‌های سنگین  مانند بدنسازی انجام می‌دهند نیز باید قلبشان ارزیابی شود (مثلا: انجام اکو و غیره) و اگر زمینه‌‌ی بیماری داشته باشند، مشخص شده و بنابراین نباید ورزش‌های سنگین انجام بدهند.
مصرف داروهای نیرو زا باعث رخ داد سکته‌ی قلبی

مشکلی که اخیرا بسیار شایع شده است، مصرف داروهای نیروزا می‌ باشد . جوانان بسیار مشتاق هستند که با ورزش‌های کم، هیکل بسیار قوی پیدا کنندو این امر بسیار مضر می‌باشد و باعث ایجاد عوارض و مرگ و میر در این افراد می‌شود .

این متخصص و جراح قلب در پایان گفت: تغذیه مردم باید سالم و عارضی از مواد مضری نظیر داروهای نیرو زا باشد افرادی که به هنگام فعالیت تپش قلب و درد در ناحیه‌ی سینه دارند، باید به پزشک مراجعه کنند.تا پس از بررسی‌های لازمه و تشخیص، درمان انجام گیرد.

Thursday 16 February 2017

بنیامین نتانیاهو و همسرش با پرزیدنت دونالد ترامپ و ملانیا بانوی اول آمریکا در کاخ سفید (عکس)

دیدار و مذاکرات روز چهارشنبه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و همسرش با پرزیدنت دونالد ترامپ و ملانیا بانوی اول آمریکا در کاخ سفید





ليلا حاتمي در ليست زيباترين زنان خاورميانه (عکس)


مجله پرخواننده «واندرلیست»، لیست زیباترین زنان مشهور خاورمیانه در سال جاری را منتشر کرد! این مجله معروف، لیلا حاتمی بازیگر سینمای ایران را چهارمین زن زیبای سلبریتی در خاورمیانه معرفی کرده است؛ در لیست امسال این مجله، رانیا عبداله، ملکه اردن در رتبه اول و حیفا وهبی، خواننده مشهور و جذاب لبنانی در رتبه نهم قرار دارند و لیلای سینمای ایران در میان زنان جذاب خاورمیانه، چهارم شده است.