Saturday 28 January 2017

جی جی حدید، سوپرمدل ۲۱ ساله دنیای فشن (عکس)

بدون متن






عکس: رژه زنانه با لباسهای زیبا

رژه نیروهای دفاع مدنی برای روز جمهوری در هندوستان

 


Friday 27 January 2017

تصویری دیده نشده از مدارک یک آتش نشان شهید

بهنام میرزاخانی یکی از آتش نشان های شجاعی  است که در حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو دچار سوختگی شدید شد ،و در نهایت روز جمعه اول بهمن ماهدر بیمارستان به  درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به تازگی تصویری از کارت حضور و غیاب آتش نشان فداکار شهید بهنام میرزاخانی در فضای مجازی منتشر شده است.

 

گفتنی است؛بنا بر صحبت های  یکی از بستگان شهید میرزاخانی ، قلب وی با رضایت خانواده اش به یک بیمار نیازمند اهدا شد تا بار دیگر  این آتش نشان شجاع در حیاتی دوباره به تپش بیافتد.

ایرانیان دورهمی بازیگران و خواننده‌ها و فوتبالیست‌ها در خانه محسن مسلمان (عکس)

محسن مسلمان، هافبک قرمزها دیروز ۲۷ ساله شد. هافبکی که مغز متفکر پرسپولیس به حساب می‌آید و از ابتدای فصل قبل تا الان محبوبیت دو چندانی بین طرفداران پرسپولیس بدست آورده است. مسلمان از آن دست هافبک‌هایی است که ریتم بازی تیمش را در دست می‌گیرد و این اتفاق در تیم برانکو کاملا مشهود است. هافبک پرسپولیس دیروز تولد ۲۷ سالگی خودش را جشن گرفت. در این جشن که هم‌تیمی‌ها و دوستان مسلمان حضور داشتند، به قول خودش برای سنگ تمام گذاشتند. هافبک پرسپولیس در صفحه رسمی اینستاگرام خودش از همه کسانی که به یادش بودند اینطور تشکر کرد.


Tuesday 24 January 2017

ازدواج های سیاسی ایران و حاشیه هایش (عکس)

بدون متن











آنجلینا جولی، ستاره هالیوود در سن هفده سالگی (سال ۱۹۹۳) به همراه پدرش در لس آنجلس

آنجلینا جولی الان ۴۰ سال سن داره و این عکس ۲۳ سال پیش گرفته شده



Monday 23 January 2017

نازنین بنیادی، بازیگر ایرانی هالیوود (فیلم جدید بن هور) در فشن شوی نیویورک (عکس)

بدون متن




رکوردشکنی نیسان آبی در ایران! (تصویر)

بدون متن


لیلا حاتمی، ستاره سینمای ایران در کنار مادرش زری خوشکام (بازیگر سینمای دوران شاه)

بدون متن


Sunday 22 January 2017

همسر ابوبکر داعشی در عراق + عکس

شايد بسياري از افراد ندانند که خانم «سجي حميد الدليمي» همسر «أبوبکر البغدادي» است. نام وي چندي پيش در ليستي که از سوي گروهک تروريستي “جبهة النصرة” براي آزاد شدن به حکومت سوريه ارائه شد، وجود دارد.
رسانه هاي عربي با انتشار تصويري اين زن که «سجي الدليمي» نام دارد، مدعي شدند که او همسر «أبوبکر البغدادي» سرکرده گروهک تروريستي – تکفيري «دولت اسلامي عراق و شام» موسوم به “داعش” است.

رسانه هاي عربي در ادامه افزودند: بعد از ماجراي گروگانگيري تعدادي از زنان کشيش در شهر “دير معلولا” در سوريه، “جبهة النصرة” با ارسال ليستي از زنان وابسته به اين گروهک، خواستار آزادي آنان شد تا در مقابل زنان کشيش را آزاد کند. نام «سجي الدليمي» نيز در ليست زنان “جبهة النصرة” بود. اين رسانه هاي عرب زبان همچنين افزودند: مدتي بعد تبادل ميان طرفين با موفقيت انجام شد. حدود سه ماه بعد از آزاد شدن آنها، «أبومعن السوري» از رهبران “جبهة النصرة” با انتشار مطلبي در صفحه شخصي خود در سايت تويتر فاش کرد که يکي از زنان آزاد شده «سجي الدليمي» نام داشته که همسر «أبوبکر البغدادي» است که بعد از آزاد شدن، “جبهة النصرة” براي او و سه فرزندش خانه اي تهيه کرد تا در امنيت به سر ببرند.

زندگی مجلل بهنوش بختیاری و خانه اعیانی اش (عکس)

بهنوش بختیاری بازیگر زن سینمای ایران در تهران زندگی میکند و دارای لیسانس زبان فرانسه می باشد پدر و مادر بهنوش بختیاری نیز اصلیتشان تهرانی است وی به موسیقی کلاسیک بسیار علاقمند است و در عرصه سینمای ایران هم تا به حال خوش درخشیده است.
خانه اعیانی و زندگی تجملاتی بهنوش بختیاری/ از تولد در جنوب شهر تا زندگی در قیطریه
برنامه شام ایرانی با حضور در منزل بهنوش بختیاری کلید می خورد.


بهنوش بختیاری با انتشار عکسی از خود و خانه اش نوشت: شام منزل ما… از فردا شام ایرانی در شبکه رسانه خانگی توزیع می شود… کارگردان: سروش صحت .تهیه کننده: محمد شایسته.
پیش از این بازیگر زن سینما درباره محل تولدش طی پستی نوشته بود: «یک سالگی من. در محله مهرآباد جنوبی به دنیا آمدم، شاید دوزار مرام معرفتی که حالیمونه از همون جنوب شهری بودنمونه و افتخار می کنم که با بچه‌های جنوب شهر بزرگ شدم. جوانی در شهرک ژاندارمری گذشت و بعد از ازدواجم ساکن قیطریه شدم. البته هنوز دارم سعی می کنم بی معرفت نباشم.»

چهره‌های سیاسی چه ماشینی سوار می‌شوند؟ +تصاویر

چهره‌های سیاسی با چه اتومبیلی جابه‌جا می شوند؟ شاید برای شما هم پاسخ این سوال برای شما هم جالب باشد.
«شفافیت» این روزها دغدغه بسیاری از مردم و نخبگان شده است و حالا مردم نسبت به دانستن هر نکته‌ای از زندگی سیاسیون و مسئولین کشور کنجکاو هستند و همین باعث می‌شود که فیش حقوقی آن‌ها، محل زندگی‌شان و حتی لیست اموالشان هم برای آن‌ها جالب باشد. اتومبیل شخصی و حفاظتی رجال سیاسی از گذشته موردتوجه بوده و حتی در مناظره‌های انتخاباتی هم یکی از حاشیه‌های جذاب این بوده هرکدام از نامزدها با چه اتومبیلی خود را به محل مناظره می‌رساند. این اتومبیل‌ها به‌ویژه قبل و بعد از تصدی‌گری یک منصب بیشتر به چشم می‌آید. البته ناگفته نماند در بسیاری از موارد مسئولین انتخاب‌های زیادی ندارند و بنا بر درجه اهمیت پست خود باید خودرویی زرهی و ضدگلوله سوار شوند تا امنیت آن‌ها تأمین شود.
حجت‌الاسلام حسن روحانی

چهره‌های سیاسی چه ماشینی سوار می‌شوند؟


اتومبیل‌های حفاظتی آقای روحانی هم بارها عوض شده و از پژو پرشیا تا لند کروز متغیر بوده است. تویوتا لند کروز وی آر (VR)  یک محصول باکیفیت بوده که جز بهترین محصولات خودرویی در جهان شناخته می‌شود. این خودرو بر اساس بالاترین سطوح امنیتی تولید شده و کلاس‌های مختلف آن با نام  «وی پام» نیز شناخته می‌شوند. این لند کروز ضدگلوله در برابر ۳۰۱ گلوله کلاشنیکف در هفت زاویه، دو انفجار نارنجک بر روی سقف و دو عدد در زیر خودرو، انفجار یک مین و در نهایت با انفجار ۱۲.۵ کیلوگرم مواد منفجره در کنار خودرو، توانست مقاومت کند.
 

محمود احمدی نژاد

چهره‌های سیاسی چه ماشینی سوار می‌شوند؟

رئیس‌جمهور پیشین کشور هم قبل از ریاست جمهوری خود یک پژوی ۵۰۴ سن‌وسال‌دار دار معروف داشت که آن را در سال ۸۹ پس نشستن بر کرسی ریاست‌جمهوری  به مزایده گذاشت. ابتدا قرار بود هزینه فروش پژوی احمدی‌نژاد برای کمک به اجرای طرح «مسکن مهر» اهدا شود؛ اما بعدها اعلام شد که این خودرو به نفع «سازمان بهزیستی» فروخته خواهد شد و رقابت دستگاه‌های دولتی برای خودروی رئیس‌جمهور به آنجا ختم شد که «منطقه آزاد اقتصادی اروند» متولی فروش پژوی احمدی‌نژاد شد و فردی با قیمت دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خودروی شخصی وی را خرید و سوئیچ این پژوی ۳۴ ساله به او سپرده شد. البته بعدها همین فرد هم به مواردی مثل فساد اقتصادی متهم شد. اتومبیل احمدی نژاد پس از ریاست جمهوری تغییر می کند و پژوی پرشیا خودروی حفاظتی او می شود.
 

سید محمد غرضی

چهره‌های سیاسی چه ماشینی سوار می‌شوند؟

«سید محمد غرضی» هم یکی از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بود که با «رنوی مگان» شخصی‌اش به مناظره‌ها رفت‌وآمد می‌کرد.
 

محمد جواد ظریف
 چهره‌های سیاسی چه ماشینی سوار می‌شوند؟

اتومبیل حفاظتی آقای ظریف، وزیر امور خارجه هم تویوتاست. 
 

محسن رضایی

چهره‌های سیاسی چه ماشینی سوار می‌شوند؟

همان‌طور که در بیشتر عکس‌ها دیده می‌شود، اتومبیل آقای رضایی هم زانتیاست. زانتیا ویژگی هایی مثل سرعت بالا و همچنین شتاب و سواری نرمی دارد و موتور دو لیتری این ماشین اگر سرحال باشد قابلیت رقابت با بسیاری از ماشین های شش سیلندر را دارد. این ماشین به خاطر داشتن سیستم هیدروپنماتیک تعادل بسیار بی نظیری نسبت به ماشین های کره ای دارد.
 

سعید جلیلی

چهره‌های سیاسی چه ماشینی سوار می‌شوند؟

دبیر پیشین شورای عالی امنیت هم به پراید شخصی خود قناعت می‌کند. البته پراید آقای جلیلی با پرایدهای معمولی فرق دارد و به دلایل امنیتی این اتومبیل با سرب ضدگلوله شده است و قاعدتاً با سنگین شدن اتومبیل می‌بایست موتور آن‌هم ارتقا پیدا کند تا تحمل و کشش آن افزایش پیدا کند.
 

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی

دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی هم به گفته خودش دو ماشین دارد که یکی بنز است و دیگری یک دستگاه رنوی مگان و به قول او ماشین وزراست.
 

علی اکبر ولایتی

چهره‌های سیاسی چه ماشینی سوار می‌شوند؟

«علی‌اکبر ولایتی» نماینده مجلس و وزیر امور خارجه سابق ایران هم با اتومبیل حفاظتی «تویوتا اریون» خود را مناظره‌های انتخاباتی سال ۹۲ خود را می‌رساند. قیمت این اتومبیل بسته به مدل  ماشین از ۱۲۰ میلیون تا ۲۵۰ میلیون متغیر است.
 

غلامعلی حداد عادل

چهره‌های سیاسی چه ماشینی سوار می‌شوند؟

ماشین شخصی آقای حداد عادل هم در بین اتومبیل‌های سیاسیون معروف است. آقای حداد عادل یک خودروی ایرانی سمند سریر را به‌عنوان اتومبیل شخصی خود انتخاب کرده است.
 

علی لاریجانی

چهره‌های سیاسی چه ماشینی سوار می‌شوند؟

اتومبیل حفاظتی رئیس مجلس شورای اسلامی هم اغلب بنز بوده؛ اما در بین اتومبیلهای حفاظتی او پژوی پرشیا هم دیده شده است.
 

محمدرضا نعمت‌زاده

سال گذشته بود که «مجتبی خسروتاج» قائم‌مقام وزیرصنعت درباره اتومبیل‌های وزرا در کابینه دولت یازدهم در برنامه «حاشیه و متن» گفت: «در وزارتخانه همه از خودروهای داخلی استفاده می کنند و گواهی می دهند که ماشین شخصی وزیر صنعت، پراید است.» 

Saturday 21 January 2017

سوتي هاي واضح در فيلم هاي هاليوود (عکس)

  Pretty much every movie, whether amazing or terrible, has mistakes. However, they tend to go more unnoticed in great movies, simply because everyone watching them is so absorbed by what’s going on (as opposed to, for example  – I’m looking at you, Batman and Robin). As such, here are 25 mistakes from classic movies that might have snuck under your radar..







لحظه خداحافظی اوباما از کاخ سفید با بالگرد رئیس جمهور (عکس)

باراک اوباما رییس جمهوری سابق آمریکا و میشل اوباما همسر وی سوار بر بالگرد، کاخ سفید و واشنگتن را به مقصد فرودگاه ترک کردند. دونالد ترامپ رییس جمهوری جدید آمریکا و مایک پنس معاونش، اوباما را تا بالگرد همراهی کردند. اوباما و همسرش سپس از فرودگاه واشنگتن عازم کالیفرنیا شدند تا تعطیلات را در آنجا سپری کنند. پت سوزا عکاس کاخ سفید و باراک اوباما در 8 سال گذشته دیروز برای آخرین بار وی را همراهی کرد تا از وداع وی با کاخ سفید عکاسی کند. سوزا امروز دو عکس از اوباما در بالگردی که کاخ سفید را به سمت فرودگاه ترک می‌کرد در صفحه اجتماعی منتشر کرد.



Friday 20 January 2017

لباس عجیب الناز شاکردوست در کوهستان

الناز شاکردوست بازیگر سینما در اینستاگرام عکسی از خود در کوهستان منتشر کرد.


۱۰ روش که شما را از شر آبریزش بینی خلاص می‌کند

دو قاشق غذاخوری عسل را در فنجانی بریزید. مقداری دارچین و نصف قاشق غذاخوری آب‌لیمو به آن اضافه کنید. دو بار در روز این ترکیب را میل کنید.
آبریزش بینی مشکل متداول و آزاردهنده‌ای است. این امر به دنبال افزایش مخاط در سینوس و حفره‌ی بینی اتفاق می‌افتد. افزایش تولید مخاط پاسخ بدن به ویروس‌های سرماخوردگی و آنفولانزا، محرک‌ها و عوامل حساسیت‌زای بیرونی است. سرماخوردگی، واکنش‌های آلرژیک، عفونت سینوسی و تغییرات ناگهانی دمای محیط شایع‌ترین علل آبریزش بینی هستند. اگر درمان آبریزش بینی به موقع انجام نشود، می‌تواند باعث ایجاد سرفه، گوش‌درد، و سردرد شود و مشکلاتی را برای فرد به‌وجود آورد. برای درمان آبریزش بینی داروهای بسیاری وجود دارند؛ ولی مشکل بیشتر این داروها عوارض جانبی‌شان مانند خواب‌آلودگی است. برای درمان آبریزش بینی درمان‌های ساده‌ی خانگی نیز وجود دارند. این درمان‌ها به سرعت و بدون عوارض جانبی، آبریزش بینی را کم می‌کنند و باعث کاهش ناراحتی فرد می‌شوند. در ادامه ۱۰ روش مناسب برای درمان آبریزش بینی را به شما معرفی خواهیم کرد. این مطلب را به نقل از چطور بخوانید.

۱۰ روش که شما را از شر آبریزش بینی خلاص می‌کند

۱. آب‌نمک
آب‌نمک بهترین درمان خانگی برای آبریزش بینی است. آب‌نمک به خروج آسان‌تر مخاط و زدودن حفره‌ی بینی از محرک‌ها کمک می‌کند.

مراحل زیر را دنبال کنید تا با این روش بهتر آشنا شوید:
۱. نصف قاشق چای‌خوری نمک خوراکی را در دو فنجان آب مقطر گرم حل کنید.
۲. سر خود را به سمت عقب ببرید. با استفاده از قطره‌چکان چند قطره از محلول را در بینی خود بریزید.
۳. به آرامی نفس بکشید تا محلول در حفره‌ی بینی جلوتر برود. سپس سر خود را پایین بیاورید و مخاط و محلول اضافی را از بینی خود خارج کنید.
۴. این کار را چندین مرتبه تکرار کنید تا احساس بهتری در شما حاصل شود.
۵. تا زمان بهبودی هر روز چند بار این عمل را تکرار کنید.

۲. بخور
بخور درمان خانگی مناسبی برای حل مشکل آبریزش بینی محسوب می‌شود. این کار باعث زدودن مخاط اضافی می‌شود و در نتیجه از آبریزش بینی و عطسه‌ها می‌کاهد.

- صورت‌تان را در مقابل کاسه‌ی آب داغی بگیرید. یک حوله دور سرتان قرار دهید تا بخار تولید شده خارج نشود. تقریبا ده دقیقه در این وضعیت تنفس کنید. سپس فین کنید. این کار را سه یا چهار مرتبه در روز تکرار کنید.
- همچنین می‌توانید چند قطره روغن اکالیپتوس یا منتول به آب داغ اضافه کنید و سپس در بخار آن نفس بکشید.
- علاوه بر بخور، دوش یا حمام آب داغ و تنفس در بخار حمام نیز می‌تواند برای درمان آبریزش بینی مفید باشد.

۳. روغن خردل
روغن خردل با داشتن خواص آنتی‌بیوتیکی، ضدویروسی و ضدالتهابی می‌تواند آبریزش بینی را تا حد زیادی کاهش دهد.

- مقداری روغن خردل را حرارت دهید تا اندکی گرم شود. سپس یک یا دو قطره از آن را در هر یک از حفره‌های بینی خود بریزید. این روش به پاک‌سازی مجاری بینی کمک می‌کند. این کار را دو یا سه بار در روز تکرار کنید.
- دو یا سه قاشق غذاخوری روغن خردل و یک قاشق زیره را درون آب در حال جوش بریزید. در بخار حاصل از آن را تنفس کنید. بوی قوی روغن خردل دستگاه تنفس‌تان را گرم می‌کند. این روش نیز برای درمان آبریزش بینی مفید است. این کار را دو بار در روز انجام دهید.

همچنین روغن خردل خوراکی است. لذا می‌توانید از آن برای پخت و پز نیز استفاده کنید.

۴. زردچوبه
زردچوبه دوای بسیاری از دردها از جمله آبریزش بینی است. این گیاه خواص آنتی‌اکسیدانی، ضدالتهابی، ضدمیکروبی و ضدویروسی دارد. به واسطه‌ی داشتن همین ویژگی‌ها زردچوبه علاوه بر درمان سرماخوردگی، در درمان آبریزش بینی نیز مؤثر است.

- نصف قاشق چای‌خوری پودر زردچوبه را در فنجانی از روغن بزرک بریزید. این مخلوط را بر روی حرارت نگه دارید تا دود کند. به آرامی با یکی از حفره‌های بینی‌تان در دود حاصل نفس بکشید و سپس با حفره‌ی دیگر بینی‌تان این عمل را تکرار کنید. این کار را دو بار در روز انجام دهید.
- دو بار در روز نصف قاشق چای‌خوری زردچوبه مصرف کنید. می‌توانید آن را در آب حل کنید و بخورید. این کار میزان مخاط بدن‌تان را کاهش می‌دهد.
- یک قاشق چای‌خوری زردچوبه را در یک لیوان شیر گرم حل کنید و قبل از رفتن به رخت‌خواب بخورید. این کار در درمان آبریزش بینی، سرفه، گلودرد، سرماخوردگی و تنگی نفس مفید است.

۵. زنجبیل
زنجبیل با داشتن خواص آنتی‌اکسیدانی، ضدویروسی، ضدسمی و ضدقارچی خود می‌تواند به درمان آبریزش بینی کمک کند.

- چندین بار جویدن زنجبیل در روز می‌تواند به کاهش آبریزش بینی کمک کند.
- ریشه‌ی زنجبیل را به نازکی برش دهید و در آب جوش بریزید و نوعی چای از آن درست کنید. برای ایجاد طعمی بهتر کمی عسل به نوشیدنی‌تان اضافه کنید و روزی سه یا جهار فنجان از آن را میل کنید.
- یک قاشق چای‌خوری پودر زنجبیل را در دو فنجان آب جوش بریزید و بگذارید تا به جوش بیاید. سپس در بخار حاصل از آن تنفس کنید.

۶. سیر
سیر خاصیت ضدمیکروبی و ضدعفونی‌کنندگی بالایی دارد. این خواص سیر را به دارویی فوق‌العاده برای درمان آبریزش بینی تبدیل کرده است.

- سه یا چهار حبه سیر را در یک فنجان آب جوش بریزید و بگذارید کمی نرم شود. برای بهبود طعم کمی شکر به آن اضافه کرده و دو بار در روز آن را مصرف کنید.
- سه یا چهار مرتبه در روز یک تکه‌ی کوچک سیر بجوید. این کار در گرم کردن بدن‌تان و کاهش آبریزش بینی مؤثر است.

۷. روغن اکالیپتوس
روغن اکالیپتوس خاصیت ضداحتقان دارد و می‌تواند در درمان آبریزش بینی مؤثر باشد.

- یک کاسه‌ی بزرگ آب را حرارت دهید. سپس ۷ قطره روغن اکالیپتوس، ۴ قطره روغن اسطوخودوس و ۴ قطره روغن نعناع فلفلی به آن اضافه کنید. سپس سر خود را در مقابل کاسه قرار دهید. حوله یا پتویی دور سرتان قرار دهید تا بخار حاصل خارج نشود. در این بخار تنفس کنید. این کار را دو یا سه مرتبه در روز تکرار کنید.
- همچنین می‌توانید چند قطره روغن اکالیپتوس را بر روی دستمالی بریزید و آن را تنفس کنید. این کار را در طول روز انجام دهید تا آبریزش بینی‌تان کاهش یابد.

۸. عسل
خواص عسل در این راه به شما کمک می‌کند. عسل خاصیت ضدمیکروبی و ضدویروسی دارد و می‌تواند در کاهش آبریزش بینی مؤثر باشد.

- دو قاشق غذاخوری عسل را در فنجانی بریزید. مقداری دارچین و نصف قاشق غذاخوری آب‌لیمو به آن اضافه کنید. دو بار در روز این ترکیب را میل کنید.
- دو قاشق چای‌خوری عسل را در لیوان آب گرم بریزید و میل کنید. روزی دو بار آن را مصرف کنید.
- دو قاشق چای‌خوری عسل و سه یا چهار قطره آب‌لیموی تازه را در یک لیوان آب گرم بریزید و در حالی‌که هنوز گرم است آن را بنوشید. این نوشیدنی را دو بار در روز میل کنید. با این کار دستگاه ایمنی‌ تقویت شده و از آبریزش بینی کاسته می‌شود.

۹. ریحان
ریحان با داشتن خاصیت ضدمیکروبی، ضدقارچی، ضدویروسی و گرم کردن بدن‌تان، به کاهش آبریزش بینی کمک می‌کند.

- پیش از صبحانه و قبل از رفتن به رخت‌خواب، سه یا چهار برگ ریحان بجوید.
- ۸ تا ۱۰ برگ ریحان و ۵ میخک را همراه با یک فنجان آب، به مدت ۱۰ دقیقه بجوشانید. مقداری شکر به آن اضافه کنید و صبر کنید تا خنک شود. سپس آن را بنوشید. این کار را دو بار در روز تکرار کنید.

۱۰. فلفل هندی
فلفل هندی مانند داروی ضدحساسیت عمل می‌کند. این ماده با خاصیت ضداحتقان خود در درمان آبریزش بینی مؤثر است. فلفل هندی به تخلیه‌ی ترشحات بینی‌ کمک می‌کند. به این ترتیب عواملی که باعث آبریزش بوده‌اند، از بینی‌ خارج شده و از انسداد بینی نیز جلوگیری می‌شود.

همچنین فلفل هندی با افزایش جریان خون به گرم کردن بدن‌ کمک می‌کند. بهتر است زمانی که مشکل آبریزش بینی دارید، مقدار بیشتری فلفل هندی در غذایتان بریزید. 

Thursday 5 January 2017

مجری جنجالی 20:30 دچار سانحه شد (تصویر)

علی رضوانی مجری برنامه ورزشی 20:30 و قسمت جنجالی خارج از گود با سانحه رانندگی مواجه شد.
وی در یکی از اتوبان‌های تهران با خودروی خود دچار سانحه رانندگی و بلافاصله به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شد.
حال عمومی مجری برنامه 20:30 خوب است ولی وی باید موقتا تحت مراقبت بماند.


چهره شما بعد از خوردن ۳ جام شراب چگونه خواهد بود (عکس)

دیدن چهره افراد بعد از نوشیدن یک٬ دو و سه جام شراب سوژه پروژه عکاسی شده است.