Sunday 4 June 2017

هدیه ای که رضا شاه از هیتلر دریافت کرد +عکس

یک قطعه عکس هدیه ای است که هیتلر به رضا شاه در قبال دو هدیه گران قیمت که رضا شاه به وی داده بود داد.
« موقعی که ما به ملاقات هیتلر رفتیم آقای محتشم السلطنه اسفندیاری هم حضورداشت. هیتلر با من و اشرف و شمس دست داد و از من حال و احوال رضا را پرسید. از طرف سفارت ایران یک مرد جوان به عنوان دیلماج حضورداشت که مطالب هیتلر را برای ما و حرف‌های ما را برای هیتلر ترجمه می‌کرد.
ما برای هیتلر چند هدیه برده بودیم که عبارت بود از دو قطعه قالی نفیس ایرانی و مقداری پسته رفسنجان.


حاج محتشم السطنه اسفندیاری قالی‌ها را در جلوی پای هیتلر بازکرد و شروع به توضیح کرد.
هیتلر خیلی از نقش قالی‌ها و بافت و رنگ آنها خوشش آمد. روی یک قالی که درتبریز بافته شده بود عکس خود هیتلر بود. روی قالی دیگر هم علامت آلمان را که عبارت از صلیب شکسته بود نقش کرده بودند.

از مطالب هیتلر دستگیرمان شد که باورش نمی شود این تصاویر ظریف را با دست بافته باشند.
هیتلر هم متقابلا سه قطعه عکس خود را امضاء کرد و به من و دخترانم داد.

دیلماج سفارت گفت: ” آقای هیتلرمی گویند متاسفانه پیشوای آلمان مثل شاه ایران ثروتمند نیست و نمی تواند متقابلا هدیه گرانقیمت به ما بدهد و از این بابت معذرت می‌خواهند!”»1
این عکس در کاخ صاحبقرانیه در مجموعه کاخ موزه نیاوران نگهداری می‌شود.

تیپ عجیب خانم بازیگر در استادیوم مسابقات والیبال ایران و برزیل

عکسی که از حضور لیلا بلوکات در استادیوم والیبال منتشر شده است.




مانتو و دامن متفاوت و خاص خانم بازیگر مشهور + عکس

عکس متفاوتی که از تیپ بهنوش بختیاری منتشر شده است.


Wednesday 17 May 2017

تزئین عجیب مرد ثروتمند در منزل مسکونی اش +عکس

تاجر ثروتمند ترک با صرف هزینه ای کلان، عمارت باشکوه خود را در استان اژه شهر ازمیر ترکیه به یک جاذبه های توریستی تبدیل کرد. وی دور تا دور ویلای مسکونیش را بوسیله آکواریوم 50 متری محصور کرد و داخل آن را با موجودات مختلف دریایی از جمله هشت پا، ماهی گوشت خوار، عروس دریایی و مارماهی پر کرد.
وی در توضیح کارش می گوید: 8 سال پیش تصمیم گرفتم با خراب کردن دیوارها منظره اطراف خانه را بهتر کنم تا اینکه بعد از مدتی این ایده به نظرم رسید و این استخرهای افقی را به جای دیوار ساختم. آب آکواریوم از طریق لوله 400 متری و بوسیله آبهای دریای اژه که فاصله چند متری با ساختمان دارد تامین شده و امنیت مجموعه بوسیله 17 دوربین نصب شده در اطراف بخوبی تحت کنترل است.
به گفته او گردشگران و بویژه کودکان علاقه زیادی به دیدن و تماشای طولانی مدت این آکواریوم از خود نشان می دهند. برخی نیز پیشنهاد خرید را مطرح می کنند که از نظر من کاملا منتفی است.
 گفتنی است؛ هزینه صرف شده برای این پروژه دیدنی مبلغی در حدود 21 هزار دلار ( 670 میلیون ) بوده است، پولی که بصورت ماهانه صرف هزینه های مواد غذایی آبزیان، تعمیر و نگهداری از آکواریوم  می شود.







21 عکس‌العمل بدن بعد از خوردن موز!

نتایج یک مطالعه جدید نشان داده است که مصرف یک عدد موز در روز به میزان قابل توجهی مشکلاتی نظیر نفخ، مشکلات دفع مدفوع، کم خونی، استرس، بی خوابی و... را کاهش و یا از بین می برد.
نتایج یک مطالعه جدید نشان داده است که مصرف یک عدد موز در روز به میزان قابل توجهی مشکلاتی نظیر نفخ، مشکلات دفع مدفوع، کم خونی، استرس، بی خوابی و... را کاهش و یا از بین می برد.
اگر به شما بگویم که یک ابزار جدید و پیشرو برای کمک به کاهش وزن، کاهش نفخ ورم شکم، مبارزه با سرطان و افزایش انرژی، آن هم با قیمتی مناسب در دسترس دارید، چه می کنید؟ 
باید بدانید که موز، میوه ای قدرتمند است و قدرت آن به اثبات رسیده است. تیم متخصص تغذیه ما دقیقا مشخص نموده اند که خوردن یک موز چه کاری در بدنتان انجام می دهد. برای دیدن اثرات موز روزی یک موز به رژیمتان اضافه کنید تا وزن کم کنید و چربی بسوزانید. 
21. موز نفخ شکم و ورم و پف را کمتر می کند 
نفخ شکم حتی شکم های خوش ترکیب شش تکه six-pack را هم مثل یک کیسه شش تکه باد کرده می کند. با مصرف موز با احتباس آب و گاز در شکم مقابله کنید. یک مطالعه که اخیرا انجام شده نشان داده است زنانی که یک موز را در 2 وعده، به عنوان میان وعده قبل از غذا به مدت 60 روز می خورند، نفخ شکمشان تا 50 درصد کاهش پیدا کرده است! چرا؟ این میوه با باکتری های افزایش نفخ در معده مقابله می کند ضمن این که بهترین منبع پتاسیم است که می تواند به کاهش احتباس مایعات کمک کند. 
20. موز چربی سوزی را استارت می زند
موز دارای 12 میلی گرم کولین choline است، یک ویتامین B از بین برنده چربی که مستقیما روی ژن هایی که باعث ذخیره چربی در شکم می شوند، تاثیر می گذارد. ( یکی از دلایل بزرگ شدن شکم افرادی که مشروب زیادی می نوشند این است که الکل باعث آلوده شدن کولین شده و درنتیجه سب افزایش وزن اطراف کبد می شود. ) این ویتامین را می توانید در گوشت بدون چربی، غذاهای دریایی و خربزه پیدا کنید. 
19. موز احساس شادی را سریعتر و بیشتر می کند 
موز فقط از نظر ظاهری به لبخند شباهت ندارد بلکه باعث افزایش آن هم می شود، چون حاوی ویتامین B9 یا فولات است. این ماده مغذی با خواص ضد افسردگی که دارد می تواند با ایجاد بستری مناسب با افسردگی مبارزه کند. ( به عبارت دیگر کمک می کند تا سروتونین serotonin، ماده شیمیایی که مسئول احساس خوب است، سریعتر وارد مغز شود. ) مطالعات بروز بالای کمبود فولات در 50 درصد مبتلایان به افسردگی را نشان داده اند و برخی پزشکان توصیه می کنند که اگر در حال مصرف داروهای ضد افسردگی هستید، برای این که تاثیر بهتری از این داروها بگیرید، مصرف فولات را افزایش دهید. 
18. موز استرس و اضطراب را کمتر می کند
به گفته بیجورک Bjork: موز علاوه بر ویتامین B9 که تقویت کننده خلق و خو است، حاوی تریپتوفان tryptophan است، " یک پیش ماده برای ساخت سروتونین" و سروتونین می تواند مهم ترین ماده شیمیایی مغز باشد چون خاصیت ضد افسردگی طبیعی داشته و می تواند اضطراب و بی خوابی را درمان کند. همینطور سایر مشکلات احساسی مانند خستگی، تحریک پذیری، بی قراری، عصبانیت و خشونت را هم می تواند کاهش دهد. 

همچنین موز دارای نوراپی نفرین norepinephrine است که عکس العمل های " جنگ و گریز " ما را تنظیم می کند و باعث تنظیم استرس می شود. موز یک خوراکی واقعی و طبیعی برای بهبود خلق مثبت و کمک به جلوگیری از افسردگی است. خوبی اش به این است که برای مصرف آن نیاز به نسخه نداریم. ( می توانید پوره موز را در آبی که برای سم زدایی استفاده می کنید، اضافه کرده و با خیال راحت نوش جان کنید. ) 
نوراپی نفرین norepinephrine: هورمونی است که توسط غده فوق کلیوی مرکزی و اعصاب سمپاتیک و توابع آن به عنوان یک انتقال دهنده عصبی منتشر شده است و به عنوان یک دارو برای بالا بردن فشار خون استفاده می شود.
17. موز بی خوابی را درمان می کند 
این خاصیت موز هم به دلیل تریپتوفان tryptophan (یک پیش ماده برای ساخت سروتونین) است. به گفته کسی بیجورک Cassie Bjork، سردبیر زندگی سالم ، " تریپتوفان trytptophan یک پیش ماده برای ساخت ملاتونین melatonin است که باعث افزایش آرامش شده و به خواب منظم کمک می کند. " برای این منظور می توانید قبل از خواب به جای قرص خواب آور یک عدد موز بخورید. 
ملاتونین Melatonin: هورمونی است که در غدهٔ صنوبری (پینه‌آل)، غدهٔ کوچکی در مغز، تولید می‌شود و به تنظیم چرخهٔ خواب و بیداری در بدن کمک می‌کند. مقدار بسیار کمی از ملاتونین در غذاهایی مانند گوشت‌ها، حبوبات، میوه‌ها و سبزی‌ها وجود دارد. ملاتونین همچنین به صورت مکمل غذایی در بازار وجود دارد، هرچند ارزش تغذیه‌ای شناخته‌شده‌ای ندارد.
16. موز عضله سازی می کند 
اگر بعد از ورزش در ماهیچه هایتان احساس درد کردید یا به اندازه کافی رشد عضله ندارید احتمال دارد که منیزیم کافی از رژیم غذایی خود دریافت نمی کنید. موز یکی از منابع خوب منیزیم است که می تواند به انقباض و انبساط عضلات و آرامش و سنتز پروتئین کمک کند و سبب افزایش توده عضلانی بدون چربی شود. مصرف منیزم به تجزیه و تحلیل چربی کمک کرده و این فرایند سبب می شود بدنتان چربی ذخیره شده در خود را آزاد کند. 
خواب راحت تر با چای موز: یک راه بدست آوردن منیزیم نوشیدن چای موز است. کمی آب را جوش آورده، موز را شسته و بدون این که پوست بگیرید، سر و ته آن را بزنید و به مدت 7 – 10 دقیقه آن را جوشانده و سپس موز را از آب برداشته و چای موز را قبل از خواب بنوشید. 
15. موز روند ریکاوری (ترمیم) را بهبود می بخشد 
پتاسیم به ریکاوری ماهیچه هایتان بعد از ورزش کمک می کند، رشدشان را تقویت کرده و باعث می شود بتوانید بیشتر ورزش کنید.
14.موز قند خون را تثبیت می کند 
به گفته بیجورک " موز به دلایل زیادی منبع تغذیه ای غنی به حساب می آید. بهتر است پروتئین و چربی های سالم را با موز مصرف کنید تا سرعت جذب قند موز به جریان خون کاهش پیدا کند. این کار موثرترین استراتژی برای تثبیت قند خون است که به معنی سطح انرژی ثابت و کاهش وزن است (چون سطح قند خون ثابت به لوزالمعده اجازه ترشح هورمون گلوکاگون glucagon را می دهد که هورمون چربی سوز است.)
13.موز ولع و هوس خوردن را کمتر می کند 
یکی دیگر از مزایای ثابت نگه داشتن قند خون این است که ولع خوردنتان کاهش پیدا می کند. خوردن یک عدد موز بین وعده های غذایی به معنی پرخوری کمتر است و دیگر دور و بر کشوها دنبال خوردنی نمی گردید.


12.موز احساس سیری ایجاد می کند 
موزی که کاملا نرسیده باشد غنی از نشاسته مقاوم است که به معنای واقعی کلمه در برابر فرایند هضم مقاومت نشان می دهند. باکتری های سالم روده را تقویت کرده و اشتها را کاهش داده و منجر به اکسیداسیون کارآمدتر چربی می شود.

در واقع یک مطالعه نشان داد که جایگزینی فقط 5 درصد کربوهیدرات با منبع نشاسته مقاوم می تواند چربی سوزی بعد از غذا را تا 30 درصد افزایش دهد!از آنجایی که موز کال یا موزی که هنوز کاملا نرسیده است کمی تلخ است، برای بهره بردن از مزیت آن می توانید آن را با دیگر میوه ها مخلوط کرده و به یک اسموتی خوشمزه تبدیلش کنید تا متوجه طعم تلخ آن نشوید.
11. موز سطح کلسترول بد را کاهش می دهد 
اگر اخیرا مصرف غذاهای چرب و فسد فودتان بالا رفته احتمال این که چربی ترانس بالایی مصرف کرده باشید هست – نوعی چربی که باعث بالا رفتن سطح کلسترول بد LDL می شود. قبل از این که کارتان به مصرف لیپیتور Lipitor (داروی چربی خون)بکشد، یک عدد موز بخورید.با توجه به مطالعه ای که در مجله تغذیه انجام شده است، موز حاوی فیتو استرول ها phytosterols است که این ترکیبات اثر کاهنده روی کلسترول بد LDL خون دارند. به گفته بیجورک: علاوه بر این موز حاوی ویتامین B6 است که تقریبا برای همه چیز مفید است- سلامت قلب، سلامت دستگاه ایمنی، سلامت دستگاه گوارش و عملکرد سیستم عصبی.
10. موز هضم را راحت تر می کند 
آیا شما همیشه احساس پری می کنید... نه فقط بعد از خوردن؟ موز می تواند به هضم ضعیف شما کمک کند. موز یک منبع عالی از پری بیوتیک prebiotics و کربو هیدرات های غیرقابل هضم است که به عنوان غذای باکتری های خوب روده ( پروبیوتیک ها probiotics) عمل می کند و عمل هضم را بهبود می بخشد– چون حاوی fructooligosaccharides هستند. مجموعه ای از مولکول های فروکتوز fructose که منجر به سلامت بهتر دستگاه گوارش می شود. 
9. موز عمل دفع را منظم تر می کند 
اگر بچه داشته باشید حتما این حقه را بلدید : فیبر بالای موز می تواند تحرک روده ها را نرمال کند. موز با داشتن 3 گرم فیبر نامحلول به حرکت راحت تر مدفوع در سیستم گوارش و دفع آسان تر آن ها کمک می کند. حتی زمانی که دچار اسهال شده باشید هم خوردن موز کارساز است. به گفته دکتر ایزابل اسمیت Isabel Smith، خوردن موز برای افرادی که دچار اسهال شده اند، الزامی است زیرا پروبیوتیک های probiotics موجود در موز اساسا غذای باکتری های خوب روده ما هستند. 
8. موز استخوان ها را قوی تر می کند 
اگرچه موز حاوی مقدار زیادی کلسیم نیست – کمتر از 1 درصد نیاز روزانه – می توانند به جذب بهتر کلسیم با وجود پریبیوتیک prebiotic fructooligosaccharides کمک کند. بر اساس مطالعه ای که در مجله آمریکایی تغذیه بالینی منتشر شده، همانطور که fructooligosaccharides در هنگام هضم تخمیر می شود، توانایی بدن در جذب کلسیم را بالا می برند. 
7. موز انرژی را افزایش می دهد 
حتما دلیلی وجود دارد که دوندگان ماراتن قبل و بعد و در حین دویدن موز مصرف می کنند: موز سرشار از گلوکز است، بهترین و راحت ترین قند قابل هضم که انرژی بهینه برای دویدن، پاورلیفتینگ (وزنه برداری) و دوچرخه سواری را تامین می کند. خوردن یک عدد موز بعد از تمرین کمک می کند تا به سرعت انرژی ای که با عرق ریختن در حین تمرین سنگین تخلیه شده است، جایگزین شود. 
6. موز در برابر بیماری های مزمن از شما محافظت می کند 
حتی اگر موز حاوی ویتامین A نبود باز هم می توانست به کاهش کمبود ویتامین A کمک کند. موز غنی از پرو ویتامین A - provitamin A ، کاروتنوئید carotenoids ، بتا کاروتن beta-carotene و آلفا کاروتن alpha-carotene هستند. و بر اساس مقاله ای که در بولتن غذا و تغذیه منتشر شده، خوراکی های دارای سطح بالایی از کاروتنوئید ها برای محافظت در برابر بیماری های مزمن از جمله سرطان ها، بیماری های قلبی-عروقی و دیابت مفید هستند. 
5. موز نبرد با سرطان را بلد است 
دلفینیدین Delphinidin یکی از آنتی اکسیدان های مجود در موز است که دارای خواص ضد تومور است. یک مطالعه در سم شناسی مواد غذایی و شیمیایی نشان داده است که استفاده از دلفینیدین تغلیظ شده باعث مهار رشد و تکثیر سلول های سرطانی معده می شود. ضمن این که کنترل وزن هم در کاهش ریسک ابتلا به سرطان موثر است. 
4.موز فشار خون را کاهش می دهد 
براساس گزارش سازمان جهانی غذا و دارو FDA" ترکیب سدیم پایین و پتاسیم بالا با کاهش سطح فشار خون و کاهش فراوانی سکته مغزی در افراد و جمعیت ها همراه است. خوب حالا چه حدسی می زنید؟ موز پتاسیم بالا و سدیم پایینی دارد، این میوه به طور رسمی توسط سازمان جهانی غذا و دارو FDA به عنوان کاهش دهنده فشار خون و محافظت کننده در برابر حمله قلبی و سکته مغزی شناخته شده است. 
3. موز خون را غنی تر می کند 
تقویت خون و رفع کم خونی با اضافه شدن آهن موز به خون، امکان پذیر است. به گفته بیجورک " آهن برای حفظ سطح انرژی مهم است چرا که مسئول انتقال اکسیژن به سلول های شماست. 

کمبود آهن می تواند کاهش وزن را متوقف کند چون پایین بودن سطح آهن باعث می شود که بدن برای حفاظت از انرژی تلاش کند و در نتیجه سوخت و ساز بدن کاهش پیدا کرده و نه تنها از دست دادن وزن متوقف می شود بلکه حتی منجر به افزایش وزن خواهد شد.
2. موز بینایی را بهبود می بخشد 
به گفته اسمیت :موز حاوی ویتامین A و C است و هر دو آنتی اکسیدان بوده و برای تغذیه سالم پوست و چشم مورد نیاز هستند. همچنین حاوی بتاکاروتن و آنتی اکسیدان هایی است که می تواند از سلو لها محافظت کرده و در ترمیم آسیب ها در سطح سلولی کمک کند. 

موز همچنین حاوی مواد مغذی دیگر مانند ویتامین E و لوتئین است – هر دو برای سلامت چشم لازمند. لوتئین Lutein یک ماده مغذی است که به کاهش خطر ابتلا به دژنراسیون ماکولا macular degeneration ( تباهی لکه زرد چشم ) کمک می کند. 
1. موز بدن را سم زدایی می کند 
موز سرشار از پکتین pectin است که به عنوان یک سم زدای طبیعی شناخته می شود. این فیبر ژلاتین مانند به ترکیبات سمی خون چسبیده و از طریق ادرار آن ها را از بدن دفع می کند. در واقع بر اساس مطالعه ای مشخص شده که پکتین مرکبات در طی 24 ساعت بعد از مصرف، دفع جیوه توسط ادرار را 150 درصد افزایش می دهد.
ضمن این که پکتین نقش مهمی در از دست دادن سریع وزن ایفا می کند و می تواند میزان جذب چربی در سلول ها را محدود کند!

پرهزینه‌ترین ارتش‌های جهان (عکس)

آمریکا، روسیه، هند، چین، عربستان، فرانسه، ژاپن، انگلیس و آلمان کشورهایی هستند که بیشترین بودجه‌ها را به بخش نظامی خود اختصاص می‌دهند و می‌توان آن‌ها را کشورهایی با پرهزینه‌ترین ارتش‌های جهان نامید.
آمریکا، روسیه، هند، چین، عربستان، فرانسه، ژاپن، انگلیس و آلمان کشورهایی هستند که بیشترین بودجه‌ها را به بخش نظامی خود اختصاص می‌دهند و می‌توان آن‌ها را کشورهایی با پرهزینه‌ترین ارتش‌های جهان نامید. در زیر تصاویری از نیروهای ارتش‌ در این کشورها را مشاهده می‌کنید.














Saturday 6 May 2017

9علامت عشق واقعی آقایان را بشناسید!

هنگامی که خواستگار برای خانمی می آید، این دو پس ازمدتی به یکدیگر علاقه مند می‌شوند و به ساختن آینده‌ای مشترک با همدیگر می اندیشند.
معمولاً آقایان نسبت به ازدواج دید محتاطی دارند در صورتی که بانوان تمایل بیشتری به ازدواج از خود نشان می‌دهند.
اگر با مردی آشنا شده اید و وی به شما ابراز عشق و علاقه می‌کند باید از صداقت عشق او آگاه شوید.
انجام این کار‌ها از سوی یک مرد نشان دهنده صمیمت و عشق واقعی او به شما است:
هنگامی که از هم جدا می‌شوید با فرستادن پیام از رسیدن سالم شما به خانه مطمئن می‌شود، به ویژه اگر در شرایط آب و هوایی نامناسب از هم جدا شده باشید.شما را به همین حالتی که هستید دوست دارد و نمی‌خواهد شما نقش فرد دیگری را بازی کنید، او شما را بادیگران مقایسه نمی‌کند و برای او بهترین هستید.
برای بدست آوردن عشق و علاقه او لازم نیست لوازم گرانقیمت، البسه، جواهرات و ماشین خریداری کنید تا به او نزدیک شوید و مورد تایید و تحسین او قرار بگیرید.
زمانی که در محل کارتان هستید برایتان گل می‌فرستد تا عشق و علاقه خود را به شما نشان دهد و به رقبای عشقی احتمالی نشان دهد که پیوند عاطفی عمیقی بین شما و او وجود دارد و درحال برنامه ریزی برای ازدواج و تشکیل خانواده هستید.
به شما انگیزه و اعتماد بنفس می‌دهد تا در کارهای خود موفق باشید، به حرف‌ها و مشکلات کاری شما گوش می‌کند و سعی می‌کند با راهنمایی‌های صحیح و دلسوزانه به شما برای رسیدن به موفقیت‌های بالاتر کمک کند.

در مورد او احساس شک و تردید و سوء ظن ندارید، زیرا به طور مرتب به شما اطمینان می‌دهد که تنها فرد مورد علاقه او هستید و برای ادامه زندگی شما را انتخاب کرده است.
زمانی که نزد وی هستید به شما نگاه می‌کند و از در کانون توجه و اهمیت او قرار دارید و افراد یا اتفاقات پیرامون باعث منحرف شدن ذهن او از شما نمی‌شود.
از ابزار عشق و علاقه به طور متعارف و عرف اجتماع به شما در جمع نمی‌ترسد و این موضوع را عمومی و علنی می‌کند، افرادی که وجود عشق و علاقه به فرد دیگر را پنهان می‌کنند یا فرد را به طور کامل انتخاب نکرده اند و هنوز به موارد دیگر فکر می‌کنند، یا قصد و نیت سوء دارند و باید به شدت مراقب این افراد بود.
زمانی که با او صحبت می‌کنید و سوالی از او می‌پرسید سوالتان را پاسخ می‌دهد نه اینکه با سوالی جدیداز شما بپرسد وبه این ترتیب از پاسخ دادن به شما طفره برود.
او با افتخار شما را به اعضای خانواده به ویژه پدر و مادر و دوستانش معرفی می‌کند و از آشنا شدن با اقوام و دوستان شما خرسند است.
فردی که تمایلی به دادن اطلاعات از خود به شما ندارد و نیز از آشنا کردن شما با والدین، دوستان و همکاران خود خودداری می‌کند فرد مناسبی برای سرمایه گذاری احساسی نیست، زیرا در عشق به شما صادق نیست و ممکن است نزدیک شدن او به شما به قصد کلاهبرداری باشد.
کارشناسان هشدار می‌دهند رسانه‌های دیجیتال در عصر حاضر یکی از خطرناکترین دام‌ها برای فریب افراد هستند و بسیاری از زنان از طریق این شبکه‌ها با افرادی آشنا شده و به سرعت دلبسته آن‌ها می‌شوند در صورتی که آن افراد همیشه مثبت نیستند و به قصد کلاهبرداری به ابراز احساسات دروغین می‌پردازند.
متخصان توصیه می‌کنند افراد در صورت آشنایی با یک فرد از طریق اینترنت او را هرچه سریعتر در دنیای واقعی ببینند و از او اطلاعات بدست بیاورند.عشق کور عاقبتی جز تلخکامی ندارد به همین دلیل افراد باید با چشم باز و براساس عقل و منطق به دیگران علاقه‌مند شوند.

فلفل بخوریم یا نخوریم؟

از آنجا که فلفل و غذاهای تند توانایی بدن را برای از بین بردن لخته های خونی افزایش می‌‌دهند، به سلامت قلب کمک زیادی می‌‌کنند.
غذاهای تند یکی از محبوب ترین غذاها در سراسر دنیا به حساب می‌‌آیند. فلفل طعم بسیار متفاوتی به غذاها می‌‌دهد. هر فرهنگی به تناسب خود، غذاهای پر ادویه و تندی دارد که خوردن آنها هرازچند گاهی بسیار لذت بخش و هیجان‌انگیز است. اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که به غذاهای تند و فلفل علاقه دارند، بهتر است در ادامه برای آشنایی با خواص و مضرات فلفل با ما همراه باشید. تحقیقات اخیر نشان می‌‌دهند مصرف فلفل و غذاهای تند برای سلامت بدن خاصیت بسیاری دارد. بله درست شنیدید! فلفل می‌‌تواند برای سلامتی شما مفید باشد! از جمله خواص متعدد فلفل می‌‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
فلفل و کاهش وزن
فلفل‌های تند حاوی مقادیری کاپسایسین هستند. کاپسایسین به متابولیسم بدن کمک می‌‌کند و سرعت سوخت‌وساز را افزایش می‌‌دهد. علت این امر این است که کاپسایسین باعث افزایش دمای بدن شده و ضربان قلب را نیز افزایش می‌‌دهد. همچنین ثابت شده است که افرادی که با غذای خود فلفل مصرف می‌‌کنند یا غذای تند زیاد می‌‌خورند، حجم وعده غذایی‌شان کاهش می‌‌یابد در نتیجه روزانه کالری کمتری دریافت می‌‌کنند.
فلفل و سلامت قلب
غذاهای تند برای قلب مفیدند. از آنجا که فلفل و غذاهای تند توانایی بدن را برای از بین بردن لخته های خونی افزایش می‌‌دهند، به سلامت قلب کمک زیادی می‌‌کنند. تحقیقات نشان می‌‌دهند با مصرف فلفل تند، کلسترول LDL (کلسترول بد خون) کمتر اکسیده شده و در نتیجه احتمال سکته قلبی کاهش پیدا می‌‌کند. کاپسایسین موجود در فلفل همچنین با ورم، یکی از عوامل حمله قلبی در بدن، مبارزه می‌‌کند. آمار نشان می‌‌دهد میزان مشکلات قلبی، از جمله سکته در فرهنگ‌هایی که در آنها غذاهای تند بیشتر مصرف می‌‌شود به میزان قابل توجهی کمتر است.
فلفل و بهبود گردش خون
غذاهای تند همچنین به بهبود گردش خون در بدن کمک بسیاری می‌‌کنند. وقتی شما فلفل یا یک غذای تند می‌‌خورید، دمای بدن‌تان افزایش می‌‌یابد. در نتیجه سرعت گردش خون بیشتر می‌‌شود و قلبتان تند‌تر می‌‌زند. همچنین با توجه به اینکه فلفل دارای ویتامین A و C است، با خوردن آن، دیواره رگ‌ها مقاومت بیشتری پیدا می‌‌کنند.
فلفل؛ ضد سرطان
مطالعات بسیاری نشان می‌‌دهند که با مصرف فلفل و غذاهای تند می‌‌توان احتمال ابتلا به سرطان را کاهش داد. کاپسایسین سرعت رشد سلول‌های سرطانی را کاهش می‌‌دهد و گاه باعث نابود شدن سلول سرطانی بدون آسیب رساندن به سلول‌های اطراف می‌‌شود. در برخی کشورها که مصرف فلفل و غذاهای تند در آنها زیاد است، مانند هند و مکزیک، نرخ ابتلا به سرطان بسیار کمتر است.
فلفل و بهبود هضم غذا
فلفل به هضم غذا کمک می‌‌کند زیرا باعث افزایش ترشحات هیدروکلریک معده می‌‌شود. در نتیجه خون بیشتری اطراف معده جمع می‌‌شود و روند هضم غذا تسهیل پیدا می‌‌کند. کاپسایسین همچنین برخی میکروب‌ها را در معده از بین می‌‌برد. در نتیجه می‌‌تواند به  رفع مشکلات معده کمک کند. اما توجه داشته باشید که اگر بعد از خوردن فلفل احساس سوزش معده به شما دست داد، حتما این مسئله را با پزشک در میان بگذارید. معمولا در چنین مواردی داروهایی تجویز می‌‌شود که اسید معده را خنثی می‌‌کند.
فلفل و درمان سرماخوردگی

کاپسایسین باعث افزایش تعریق بدن شده و علائم و ناراحتی‌های ناشی از سرماخوردگی را کاهش می‌‌دهد، به باز شدن مجرای تنفسی کمک می‌‌کند. همچنین ممکن است به کاهش مشکلات ناشی از سینوزیت کمک کند. 
فلفل و الگوی خواب منظم
محققان استرالیایی دریافته‌اند که افرادی که به صورت مداوم فلفل مصرف می‌‌کنند، الگوی خواب منظم‌تری دارند. این افراد همچنین راحت‌تر از خواب بیدار می‌‌شوند و در طول روز از انرژی بیشتری نیز برخوردارند.
فلفل و بهبود خلق‌و‌خو
فلفل‌های تند میزان اندروفین و سروتونین را در بدن افزایش می‌‌دهند. این دو ماده موجب کاهش درد و باعث نشاط و شادابی بدن می‌‌شوند. این دو ماده را می‌‌توان برای از بین بردن افسردگی و کاهش استرس به کار برد.
فلفل و بهبود تنفس
فلفل‌های تند به نوعی خلط‌آور هستند و می‌‌تواند به افرادی که دچار آسم، برونشیت مزمن، نفخ، سینوزیت و سایر مشکلات تنفسی هستند، کمک کند. فلفل‌های تند با باز کردن مجراهای مسدود تنفسی به بهبود تنفس کمک بسیاری می‌‌کنند. در مورد غذاهای تند باید اصل اعتدال را همیشه رعایت کرد. خصوصا اگر شما دارای معده‌ای حساس هستید یا تحمل‌تان در مقابل تندی کم است. با مصرف متعادل این ماده ارزشمند می‌‌توانید از فواید بی‌شمار آن بهره‌مند شوید.
مضرات فلفل
اما فلفل در کنار تمام خواصی که دارد، دارای مضراتی نیز برای بدن است. در ادامه شما را با برخی از این مضرات آشنا می‌‌کنیم.
فلفل و پوست تماس مستقیم فلفل با پوست می‌‌تواند منجر به درد، قرمزی و تورم شود. اگر پوست شما به فلفل حساس است، حتما از دستکش استفاده کنید یا پس از تماس حتما دست‌هایتان را کاملا بشویید.
فلفل و دستگاه گوارش
با خوردن فلفل و غذاهای تند، دردهان و معده‌تان ممکن است احساس سوزش شدید کنید. گویی در حال سوختن است. اما در واقع اینگونه نیست. با تماس فلفل با زبان، ماده‌ای در دهان تحریک می‌‌شود که پیام سوزش و درد را به مغز می‌‌رساند. اما برخی انواع ادویه و فلفل می‌‌توانند در واقع به بافت‌های دهان و معده آسیب برسانند. هر چند که فلفل باعث ایجاد زخم معده نمی‌شود، اما به تشدید آن کمک می‌‌کند.
اگر بعد از خوردن فلفل احساس سوزش در دهان و معده، شما را اذیت کرد، برای درمان آن آب تاثیر چندانی ندارد، زیرا ترکیبات تند فلفل در آب حل نمی‌شود. برای بهبود حالتان بهتر است شیر بخورید. همچنین برخی افراد با خوردن فلفل دچار ریفلاکس اسید معده می‌‌شوند. این مشکل خود می‌‌تواند منجر به مشکلات دیگری نیز بشود. ریفلاکس اسید معده اگر مزمن شود ممکن است منجر به سرطان معده گردد.
فلفل و چشم
اگر پس از تماس دست‌تان با فلفل، آنها را به چشم‌تان بزنید، به احتمال خیلی زیاد چشم شما قرمز شد. و ورم خواهد کرد. برای برخی افراد حتی بخار ناشی از غذایی تند نیز می‌‌تواند باعث سوزش و قرمزی چشم شود. برای بهبود این وضعیت بهتر است یک حوله خیس بر روی چشم‌های‌تان بگذارید. اگر اشیای اطراف‌تان را تار می‌‌دیدید، حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید.
آسیب غدد چشایی
خوردن غذاهای تند به طور مداوم می‌‌تواند برای همیشه به غدد چشایی شما آسیب برساند. عدم تشخیص طعم غذاها یکی از تبعات نامطلوب این مسئله است. به همین دلیل است که افرادی که غذاهای تند به شکل مداوم مصرف می‌‌کنند، پس از مدتی متوجه شدت تندی غذا نمی‌شوند و طعم تند آن آزارشان نمی‌دهد.

محمدرضا گلزار با ظاهرى متفاوت+عکس

محمدرضا گلزار با ظاهرى متفاوت را در تصویر زیر ببینید.

Wednesday 3 May 2017

اسکی بازی دختران با بیکینی در سرمای روسیه (عکس)

همزمان با آغاز فصل بهار همچون هر سال صدها زن و مرد با لباس شنا در مسابقه طولانی ترین اسکی با بیکینی در شهر سوچی روسیه شرکت کردند. به گزارش اسپوتنیک به گزارش منابع خبری، در پیست اسکی «روزا خوتور» واقع در سوچی بیش از یک هزار نفر با بیکینی اسکی کردند. این تعداد اسکی باز با لباس دو تکه در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسید. آخرین رکورد به جشنواره گرلکا فیست در شرگش واقع در روسیه تعلق داشت که طی آن 500 نفر با لباس دو تکه اسکی کرده بودند.
 



جنجال تعرض نظافتچی زن مدرسه به یک دانش آموز! عکس

خانواده دانش اموز ۱۶ ساله از شرکت نظافتی به دلیل تعرض نظافتچی زن این شرکت به پسرشان شکایت کرده و درخواست غرامت ۴/۵ میلیون دلاری کرده اند.



خانواده یک دانش‌آموز ۱۶ ساله دبیرستان‌ «روآن کانتی» واقع در شهر تنسی آمریکا، از این مدرسه و پیمانکار نظافتش، بدلیل آنچه تجاوز زن نظافتچی به پسرشان طی ساعات درسی عنوان شده، شکایت کردند.
اولیای این دانش‌آموز از دبیرستان و شرکت خدماتی‌نظافتی یاد شده، به خاطر وقوع این جرم در مورد فرزندشان مبلغ ۴٫۵ میلیون دلار تقاضای غرامت کرده‌اند.
در همین ارتباط زن ۲۹ ساله‌ای به نام «جسیکا ای. گلیون» که با اتهامات متعددی از جمله تجاوز به عنف با توسل به خشونت و ضرب و جرح این دانش‌آموز مواجه است، از سوی پلیس بازداشت شده است.
  مسئولین مدرسه در ماه اکتبر سال گذشته گزارشاتی مبنی بر رد و بدل کردن پیامک‌های فیس‌بوکی غیر اخلاقی بین این زن و دانش‌آموز یاد شده دریافت کردند.
حدود یک ماه پس از وقوع جرم، یکی از پرسنل کادر آموزشی مدرسه موضوع تجاوز را به مدیریت دبیرستان اطلاع داد، زن نظافتچی توسط پلیس دستگیر و پسر دانش‌آموز نیز از مدرسه اخراج شد.
مسئولین مدرسه مورد نظر و پیمانکار آن تاکنون حاضر به پاسخگویی سئوالات بیشتر پیرامون این مسئله نشده‌اند.

Saturday 29 April 2017

عکس/وقتی جهانگیری دانشگاه بود، قالیباف کجا بود؟

اسحاق جهانگیری در مناظره روز گذشته اظهار داشت که در بهترین دانشگاه ها درس می خوانده و این سوال را مطرح کرد که قالیباف در آن زمان کجا بود. پاسخ یکی از کاربران توییتر به این سوال:



عکس/ سرباز مفقود شده در حادثه تروریستی میرجاوه

تصویر سعید براتی سرباز وظیفه ای که در حادثه میرجاوه مفقود شد.

Friday 28 April 2017

لحظه انفجار وحشتناک وانت نیسان هنگام سوختگیری ! + فیلم

در این ویدئو لحظه انفجار یک وانت نیسان را در هنگام سوختگیری در ایستگاه سی‌ان‌جی مشاهده می کنید.


این حادثه در ایستگاه سی ان جی واقع در شهر ساوه رخ داده است. خوشبختانه این انفجار هیچگونه تلفات جانی نداشته است. 

تصاویر لب گرفتن و عشق بازی دختر و پسر ها در اصفهان

این تصاویر در اماکن عمومی و تاریخی اصفهان گرفته شده است










Wednesday 26 April 2017

عکسی دیده نشده از اسطوره فوتبال در مکه

عکسی ار علی دایی در مکه

وقتی بازیگر زن مشهور و پرطرفدار شکلک درمی آورد+ عکس

عکس متفاوتی که از بهنوش بختیاری منتشر شده است.

Wednesday 19 April 2017

زوج سوپر مدل ایرانی , الناز گلرخ و حمید فدایی (تصاویر)

الناز گلرخ و حمید فدایی
الناز گلرخ با توجه به چهره ی زیبا و جذابش از چهره های معروف اینستاگرام است و 745هزار نفر فالوور دارد  .او  و حمید فدایی که گفته میشود نامزد وی میباشد برای ادامه فعالیت مدلینگ خود  از ایران خارج شدند . حمید فدایی نیز همانند الناز  در زمینه مدلینگ فعالیت میکند.